tisdaaag!

tjeeennniiixen! måste bara säga att jag tror att jag är beroende av happy pets på face! NOT GOOD! det första jag ör när jag vaknade är sätter på datorn loggar in på face & matar mina djur! dessutom så har jag blivit värsta tävlingsinriktad. jag blir sur för att en tjej steg över ett level innan mig haha fuck no jag ska vara på andra plats, inte tredje! men jag är ifatt nu haha min granne är på första plats med level 40 och jag är strax på level 36! så nu tävlar jag med henne hööhö (a) kan ju inte överge mina små söta djur nu när jag gjort så fint på alla våningar!

idag vaknade jag rätt tidigt, för första gången typ.. suttit och druckit kaffe & sökt en massa jobb! behöver jobb NU! har också fixat mitt hår lite, tappade några längder igår som jag satte fast igen idag.. måste köpa nytt vax! några bra och billiga sidor som ni kanske vet vart jag kan beställa det någonstans? så skriv gärna omdelbart haha. det är panik ! jag måste ha mitt långa hår, klarar inte av de korta längre.. har diskat och fixat här hemma så jag är i princip klar här hemma men orkar inte gå ut. har inte varit ute sen i söndags då jag bara gick hem från pappa till mamma. vilket är typ 5 minuter ? haha men idag ska jag äntligen få dansa loss =) har folkdans 18:30. så det ska bli skönt.. skulle egentligen gå ut och gå en lång runda igår men blev inget av de, min bror kom förbi med rosor och så satt vi hela familjen och umgicks. beställde pizza och så.. mysigt!

men nu en låt (za moju dusu!) .. min "man" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0