shuulullu

ja nu sätter vi igång igen! ny vecka :) nya tag.. veckan har börjat bra! eller aa jag har varit på toppen humör.. varför vet jag inte haha men det känns gött som fan! tisdag redan idag.. igår hände inte så jätte mycket, skulle färga mitt hår en nyans ljusare men blev inte så jätte bra resultat eftersom mitt hår är så mörkt. men idag i solen ser man lite tydligare att det blivit ett snäpp ljusare, men mer skall det bli! måste våga ibland, vilket jag aldrig gjort innan. har alltid varit svart svart svart MEN då också har jag varit livrädd att färga de.. haha men det ska vi ändra på! idag vaknade jag på toppenhumör, har suttit och lyssnat på hardstyle tills nu haha weird men i can not help it hihi. ska strax gå och diska & sedan iväg och hämta min lillasyster på bildskolan. därefter ska vi till hemköp och köpa kyckling och jag ska även köpa hårfärg IGEN.. nu ska det fan bli bra! ssenare är det folkdans men vi får se om jag går dit. det är så att vi ska uppträda på lördag inför intrenationella kvinnodagen och vi är liksom 6 pers som dansar just nu, lite pinsamt?! hmm AA så nejtack jag avstår.. men vi får väl se, kanske drar dit en stund och kollar på lite. senare får vi se vad som händer, kanske färgar håret igen om jag har orken, tanken att torka håret i en timma & sedan platta de dööödar mig. tar hundra år med all detta hår. har funderat på att klippa mig efter sommaren.. lång page ? kort page ? jag tror jag vågar, MEN jag älskar det långa finaaa lockiga.. :( Ångest!

vill även skriva ner hur min spektakulära aprilmånad kommer att se ut!:)

2 april - xstatic i köpenhamn. nordens största hardstylefest.. där zany, showtek & technoboy kommer att spela!
4 april - club aqua i norrköping där zany & donkey rollers spelar!
octocore på b&b någon gång i april
28 april - my birthday! sweeet som fan om jag och linnéa lyckas med våra stora planer!<3

början av mars kommer headhunterz till köpenhamn, maybe ? maybe not ? :) & så slutligen o november längtar vi sönder oss för att åka till qlimax i arnhem - amsterdam :)

tt
old pic på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0