rullar på!

veckan bara far iväg ju! herregud, snart helg igen vilket innebär att min bror kommer hem imorgon! och på fredag ska vi ha förfest hemma och sedan dra till gastons och härja :)) på lördag firas internationella kvinnodagen i klubben så där ska det vara juggefest men jagär inte så jätte sugen.. så lördag kommer nog bli roberts med min seka<3 någon preimär grand sak där så det kommer spela någon dj :) ska bli skojj!jag hoppas också att en liten grej löser sig så en vän till mig kommer hit :( håller tummarna alltså!

måste bara säga att jag ÄLSKAR när jag vaknade och himlen är blå och solen skiner. vilken känsla! har varit på topp idag igen och det känns riktigt gött ska jag säga er.. håller på o fixar mig nu, om någon timma ska jag promenera in till stan med adi och ta en fika med adra :) så där ser min dag ut ungefär! .. btw så försökte jag färga mitt hår igen igår, tror ni det gick bra eller? inte ett SKIT :( får väl vänta tills mitt egna dyker fram och sedan färga om det igen.. helvete..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Allt bra idag? :)

2010-03-03 @ 14:06:36
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet

Fin blogg! Allt bra idag? :)

2010-03-03 @ 14:06:47
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: dannie

hehe! det blir nog vid ett senare tillfälle! ;D

2010-03-03 @ 17:55:16
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0