own the night..

shulululul :) vet inte vart jag ska börja.. känner för att skriva mycket idag huhu..
har suttit nu vid datorn i ett par timmar och försökt fixa mitt internet, men det går inte så bra!
vet inte vad problemet är :S allt är anslutet men hitnet fuckar sig på något sätt.. surt som fan!
så istället har jag suttit och kollat igenom hela qlimax dvdn haha, har också duschat, tvättat håret osv osv.
ska strax sminka mig & diska, städa lite innan jag drar mig utåt! ska nog träffa wambaeo en stund.. måste även gå och hämta mina grejer från nelly som har kommit!:) wiee..
runt fyra tiden kommer min bror hem, så jag får se hur det blir ikväll.. alltid kul och umgås med honom och hans vänner!
måste även säga att jag har fuckat ur mina ögonbryn!:( ångest! dom kan aldrig bli som jag vill att dom ska vara.. men men! alla har inte den turen att födas med naturliga fina ögonbryn.. min bror fick dom nämligen!
mina var helt raka, bushiga och katastrof när jag var yngre. min bror fick formen och allt. BLÄ!

.. måste bara säga att jag är trött på hur vissa människor beteer sig.. helt sannslöst. hatar när någon dömer någon i förväg utan att dom ens känner eller vet någonting om den personen. ge honom/henne en chans?
sen också, varför döma någon efter utseendet? helt seriöst.. vadfan spelar det för roll om människan är ful, snygg, konstig ?! .. undra då vadfan folk snackar om mig om alla ska tänka så. haha kan ju bara skratta åt de alltså..
jag hörde en gång av någon ; fyfan vad ful han är, hur fan kan hon vara med honom? .. öhm ? han är snäll!! .. nej nej lyssna på honom, han ser arg ut och sånt.. MEN OCH?! HAN ÄR SNÄLL!
seriöst? alla ser olika.. denna tjejen kanske tycker han är världens snyggaste medans hon tyckte han är världens fulaste?!
tex jag... jag är kanske världens sötaste för någon, men även världens fulaste för någon annan.. varför kan folk inte acceptera såna saker bara?!
eller varför inte acceptera att jag har andra åsikter än vad du har!.. är det verkligen så¨svårt? liksom man får inte säga sitt.. och då jävlar hetsar du upp mig riktigt mycket...
eller om jag tycker något plagg är snyggt, varför ska du sitta och säga nej det är det inte och börja tjaffsa med mig för att jag tycker att det är snyggt? haha helt sjuuukt. det är allt jag kan säga alltså.

aja jag ska inte vara så negativ :) men jag stör mig bara på människor som inte kan acceptera saker.
inatt hade jag svårt för att somna, så jag låg och tänkte på alla fina minnen jag har med en massa kompisar. så jag tänkte skriva ner lite. för det är alltid kul och läsa sen :)

hmm kan ju börja med min bästa kompis sonja.. helt crazy tillsammans, och vi skapar nog nya minnen varje gång vi ses. haha kommer aldrig glömma när du, jag, dane & david spelade fotboll på min gamla gård när vi var små. och danne råkade skjuta fotbollen rakt i davids mage hahaha och vi fick bära upp honom.
eller när jag gick i sömnen första gången jag sov över hos dig. fan alltså allt jag kan säga till denna tjejen är I LOVE YOU!.. bästa tjejen som finns<3 tack för att du finns seko..

sen viki.. också en av dom bästa brudarna som finns. tyvärr så har vi förlorat kontakten en del men jag kommer aldrig glömma sakerna vi gjorde tillsammans.
vi var i princip grannar, och umgicks nästan varje dag. kommer ihåg när hennes mamma åkte iväg och jag "flyttade" in hos henne.. hahah hon sprang runt med dammsugare efter mig. för jag hade klipps i håret och tappade jätte mycket hår haha..
vi åt nästan bara makaroner med vegeta och en massa smör!.. festade på moon & valentine jätte mycket haha. även där tusentals minnen. saknar dom tiderna. när hon sedan flyttade ner till skåne kändes de så jävla tomt.. hade ingen granne och gå till längre.

wambaeo har vi också! barndomsvän till mig.. vi blir också helt crazyy när vi umgås.. alltid säger vi ; tänk så filmar någon oss nu, dom hade fan satt in oss på psyket haha aa sant !
stackarna som inte vet hur vi är i själva verket haha. VÅRA MINNEN! alltså gud, lätt typ malmö hahah det var det roligaste jag varit med om. har nog aldrig skrattat så mycket.. kommer du ihåg när våra vänner skulle ut och köpa frukost och vi bestämde oss för att fixa oss och vara skit snygga innan dom hinner komma tillbaka?
hahaha vi slängde ner ALLA kläder på golvet och satte oss i bara trosor och linne och började planera vad vi skulle ta på oss. tid tänkte vi att vi skulle ha. men nej?! det gick typ 2 minuter och vi hör dom komma in, hahahah det dära var panik i högsta grad ska jag säga er.. och jag kunde knappt få på mig mina träningsbyxor.
mer finns det men det hade nog tagit upp hela sidan . <3

min babe linnéa <3.. vi var inte vänner till en början men chansen fick jag att lära känna henne and i löve her so much!:)
också en riktigt riktigt nära vän till mig, bästa tjejen! kommer ihåg när vi stack på irmas 18 års fest & vi drack lite väl mycket. började cykla på barncyklar och jaga ankor på gården hahahha eller när vi började skrika någons namn som bodde där haha . pinsamt!
när hennes killkompis skulle hämta oss och köra oss till stan?! vadfan gjorde vi egentligen.. jag satte mig på marken och du sjöng i bilen.. killarna som satt i bilen gick även på vår skola haha pinsamt sen när man gick förbi dom och inte kommer ihåg vadfan man hade sagt till dom.. <3

min kusin dijana får man inte heller glömma.. damn alltså gisleparken?! våra turistfoton vid busshållsplatsen. vi springer till tåget varje gång jag måste hem, sista gången tappade jag min nya sko på vägen som hon sedan hittade när hon var påväg hem hahaha.
vår smitning i podgradci ?! bazeni... eller när vi var på izlet i skogen med en massa vänner.
medos 18;års fest.. eller när min lilla kära kusin somnade på kums bänk utanför hans hus haha för jag och kum var "sega" säger vi hahaha. <3
hennes syster & jag & sandra tasic i västerås.. MINNEN alltså! hahah

adra & jag förrut på corner, våra tequila kvällar <3
cholle & jag när vi börjar slåss mitt på corner hahaha våra spankningar! eller våra proffsdanser på folkdansen <3
anita & jag, våra kvällar på vallås när vi var yngre.. eller när vi gick i 7;an och skulle cykla iväg till vallås för att träffa en pojjke hon gillade haha.. snacka om utskällningar när vi kom hem runt 12 tiden.. fyfan minnen haha
eller danmark med alla kulturare, när jag fixade så att hon kunde åka med!

min kum stefan & jag.. minnen i gradiska & podgradci! eller våra fester i gislaved.. fucked up!

någon jag bara inte får glömma är en gammal vän till mig.. som jag saknar oerhört mycket!
kicki!<3 alltså damn vi har minnen! våra danser, våra miner.. våra låtar!! våra bilder haha som jag fortfarande har kvar på pappas dator!
fan vad jag saknar henne.. det var hon & jag.. men tyvärr gled vi isär <3 men det är något jag aldrig kommer att glömma!

mina kusiner i helsingborg, minnen! klaudia från tyskland <3 gah finns så mycket!!
octocore på b&b, minne för livet! club aqua norrköping.. mycket mer kommer väl inom kort.
fick ont i fingrarna nu så jag borde nog sluta skriva:)

måste sluta med att säga... FAN vad glad jag är att jag fått tbx min bror :) fuck u din lilla häxa som försökte pajja allt.. in ya face ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0