helluuuu!

nu hänger jag efter lite igen haha . min helg har varit askalas! riktigt kul! fredagen blev det lite förfest hos pappa och sedan stack jag, dane & mato över till pavle och hans tjej sara:) riktigt jävla kul var det! satt och lyssnade på hardstyle, rökte vattenpipa.. spelade in musik osv osv haha senare kom också dennis & sonja. sjukt vart de! vi kläppte nog allt som vi tog med oss dit. halv tolv tog vi bussen in, gick in på roberts en stund men inte en jävel var ute, gastons skulle precis stänga & på mårtensson kom vi inte in! vi testade valentine men eftersom sonja inte är 18 så gick det inte.. sara hade också glömt sitt legg haha. vi hängde en stund på asian och gick sedan vidare till b&b där det inte var en jävel.. men skojj hade vi de! dane & resten stack tillbaka till mårtensson medans vi stannade, följde senare sonja till bussen, köpte pasta och så gick vi vidare till mårtensson för och möta upp dane & co. bla blabla bla bla satte oss på donkan en stund och tog sedan taxin hem.

lördag var det förfest hemma hos oss, jag dane & mato kläppte två mintu flaskor haha.. festen spårade ur helt. dansade som galningar osv osv. trög som jag är tar jag på mig klackar, 13 cmtare.. smart(Y) fick världens skoskav när vi väl kom till roberts. kan ju lätt säga att roberts var sjukt jävla kul! detta måste dom fan göra om. träffade en massa folk man inte sett på ett tag :) när de sedan stängde gick vi över till bond för pappa var ute och härjade och skulle fixa in oss men han låg hemma och sov! så vi gick in på valentine istället.. dempa försvann och danne satte sig ner så jag och mataruga härjade dansgolvet hahah (UTAN KLACKARNA) kunde inte stå på benen med dom. när valentine sedan stängde köpte vi kebab och rog taxin hem.. folket ville gå men jag kunde verkligen inte haha. så jag kan ju säga såhär, min baksmälla igår var inte o leka med! fyffaaaan.. men kul vart de!

idag är det också kvinnodagen, så grattis till allihopa :) hehe idag ska jag nog inte göra så mycket.. ska hoppa in i duschen strax och sen får vi se vad jag hittar på.. tänkte faktiskt gå ut och gå en fete runda.. jag behöver frisk luft haha :*


hahah video från förfesterna både från i fredags & lördags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0