godmorgon sverige

höhö :) vaknade för en liten stund sen och gissa vad.. internet funkade inte IGEN.
man börjar ju bli förbannad nu alltså.. idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. orkar inte gå någonstans men samtidigt vill jag ut och göra något! det är ju sol ute hihi :)

jag och wambaeo hade kul på roberts igår, där vi satt och fikade ett bra tag! träffade även hakar. den legendariska pizzabagaren haha rolig som fan!
smart som jag är, tog jag på mig skinnjackan påväg in till stan då det inte alls var kallt.. men ungefär runt halv sju tiden då vi skulle börja promonera hem klarade jag inte av kylan alltså :P
så vi sprang in på stadsbiblioteket och ringde min bror som kom och hämtade oss. efter att ha släppt av aleksandra hem, gick jag, bror & mataruga över till pappa lite där vi bara satt och tog det lugnt!
just det, höll ju på och glömma! jag fick mina fina nit armband från nelly igår & min fina gröna mössa haha. jätte söta!

iaf.. senare körde vi runt lite & fulade oss. vi hade beställt pizza och det skulle dröja ungefär 20 minuter så vi tog oss en liten runda med bilen runt stan. har spelat in lite. men videon kommer upp senare!
efter att ha hämtat pizzorna körde vi till pavle & åt. sara kom också!:)) så vi rökte lite vattenpipa & spelade wii.. första gången för min del.
haha men fan vad kul det var! spelade lite super mario.. tennis sög jag på! .. boxning var SJUKT kul! & golf var jag nog bäst på haha. runt tio tiden senare blev jag & sara sugna på glass så sjukt mycket så vi tog pavles bil till statiol och köpte med oss en massa gott!
så vi satt och åt glass allihopa och tittade på jackass innan vi alla gick hem. mysig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0