torsdag..

fan jag skulle skriva igår! men var inte alls på humör för det.. passade syster hela dagen igår, när mamma sedan kom hem gick jag över till pappa en stund och tvättade lite tvätt jag hade. eller lite & lite (rätt mycket) efteråt fick jag skynda mig hem och ta på mig och fixa mig. var på sekunden att jag nästan missade bussen till stan! det blev fika på roberts med sonja, jessica, adra & cholle :) där lärde jag & sonja känna någon brud från helsingborg haha riktigt skön tjej! dock full men rolig som satan haha.. hon umgicks med icke knullare människor & hon har inga blatte vänner men oss diggade hon hahah. iaf runt kl 22:00 började robbans stänga och vi började bli sugna på o dra ut en stund? så resten stack hem förrutom jag & sonja som gick till valentine. där blev vi bjudna på cider av ägaren haha dont ask me why :P även där lärde vi känna någon brud & hennes inneboende hahah, sköna som fan! hon var gammal ravare & hade gått på allt som finns.. hon blev även immun mot E hahah & hennes inneboende var den grymmaste 50åringen jag sett hahah. menmen därefter kom adra & nadine förbi men dom gick senare över till corner.. även vi efter en liten stund:) stämplade av och kom in.. hjärtat låg nog i halsgropen alltså, va rädd för sonjas skull! men we made it, & såhär mycket har jag nog aldrig dansat i hela mitt liv. runt halv två när sonjas pappa skulle hämta oss får ägaren syn på henne och slänger ut henne hahah men skön som sonja är skrattade hon bara och sa jag ska ändå hem nu, lyckad kväll säger jag bara!

vaknade sent idag, så jag sitter fortfarande och dricker kaffe & lyssnar på hardstylelänkar från youtube som min bror sitter och skickar till mig. strax ska jag gå och diska, duscha & fixa mig sen får vi se vad som händer:)
satt precis och tittade på en video med noisecontrollers, asså damn den dära bas !! så sexig haha my future husband alltså! NEJ nu måste jag röra på mig.. :*

87i

gahh dessa från junkyyard! give it to meeeeee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0