sammanfattning av helgen!

har inte haft tid och skriva här nu i helgen, fandå jag som skulle bättra mig! ;P i fredags var inget planerat, först var man i klubben och fixade musiken osv men ingenting gick som det skulle. så ringer brodern min och berättar att det är hardstyle fest på nolltrefem och att det blir förfest hos pappa så fick snabbt springa hem och hämta kläder och sedan över förfesten.. fulla blev vi också! väl inne i stan, utanför nolltrefem ser vi att dom tar alkoholtest?! LYCKAT!! visst är det någon ungdomssak men wtf, okej om dom kollade alkoholtestet på folket under 18... dåligt dåligt! så vidare gick vi till roberts där det inte var en jävel! så det blev gastons istället.. men skojj var det! dock söp ju min bror ner både mig och dennis HÖHÖ! lördag morgon var inte den bästa ska jag säga er, huvudet tickade som bara den.. haha fick vaknade redan kl 11:00 på lördagen för att gå till klubben igen och fixa musiken.. efteråt blev det cevape och tårta hemma hos adi som fyllde år!:) sen blev det fix´&trix inför balkanfesten. förfesten blev dock inte som jag ville att den skulle bli.. men men det ska vi inte ta upp här..

på balkanfesten var det inte heller så som jag hade förväntat mig att det skulle vara.. daniela var på krigshumör haha men det lugnade sig lite senare.. festen var helt okej, nist vise! :) söndag var bara en slappedag, heeeeelt seg efter helgens drama haha.

strax ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, blir en liten promenad ute och senare får vi se vad som händer! orkar inte göra något speciellt! :*


5

bild från i lördags :) , adi, aleksandra, jag & linnéa sittandes!:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0