redan fredag!

veckan har gått sjukt snabbt alltså men det är ju bara bra, för we loooove the weekends:) dagen började med att jag vaknar halv tolv eftersom jag inte hörde mitt alarm! typiskt mig!! så upp & hoppa i stress för jag skulle hinna till stan innan folkdansen:) så jag bestämde mig runt 3- tiden och promenera in till stan.. det brukar ta mig 10 minuter och promenera in till stan.. men idag var det BIIIG misstake! 30 minuter hörrni(Y) som en gammal gubbe sa till mig vid hemköp idag, " man måste ju snart köpa en båt för o komma nånvart " haha sant ! mötte iaf upp sonja & jessica vid stan, gick runt en liten stund och kollade kläder. jag fick hem ett par sköna tights & en grå tröja.. riktigt söt faktiskt :) tänkte ha på mig de imorgon när jag far mig iväg mot skåne land. efter stan gick jag hem en stund& väntade in chollan vid simmo, då vi tog följe tillsammans till folkdansen. skojj vart de :) men nu för någon stund sen började benet krångla ?! varför vet jag inte , men svinigt ont gör de iaf. .:( aJ! så nu sitter jag här i min ensamhet, lyssnar på hardstyle & dricker kamomill te haha mamma har däckat i soffan.

imorgon fyller min lilla kusin aco år! så då ska vi på kalas :)) wiiiiee ett tag sen jag var i hbg nu, imorgon är det även mile kitic i åstorp men blir nog inget med de.. blir väl stan direkt när jag anländer i halmstad. blir väl roberts med seka & sedan gastons eller något :) we'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0