konstiga sömnproblem

rubriken säger ju sig själv.. helt konstiga sömnproblem har jag haha eller problem och problem är det ju inte men låt oss kalla det så. promenerade in till stan igår för att träffa min kusin som varit hårmodell här så det var skojj och se henne. vi satte oss lite på espresso house och fikade. vidare gick vi till scorett och DOOG efter alla snygga skor som ropade efter mig, gahh! senare gick jag iväg till yu halland där vi hade ungdomsmöte, eftersom vi startar någon ungdomsorganisation så det ska bli skojj och kunna engagera sig och sånt. vi pratade mycket om festen på lördag, jag hetsade mig lite för mycket tror jag men vissa tänker ju så jävla dumt. ÍAF imorgon kväll ska jag och min partner in crime dit igen och fixa musiken! kom hem runt åtta tiden igår kväll, tittade lite på tv och redan kl 21:00 började jag gäspa?! så jag gick och la mig.. konstigt värre! vaknade imorse av att mamma bankar. klockan var 06:30 när jag vaknade.. piggare än nånsin! hahah  och somna om kunde jag ju verkligen inte göra. så här har jag suttit försökt göra om min blogg lite, lyssnat på musik, fejjan & matat mina happy pets haha. ska strax gå och diska och fixa lite här hemma.. senare får vi se vad som händer.. måste bränna massa skivor till imorgon!

jag hoppas ni gillar den nya designen, kommer nog bli bättre med tiden..
gaah har dessutom suttit och kollat på kläder på nätet och massa dödskalleringar, converse osv. DÖR! hittade världens snyggaste converse som aa INGEN har i swe, men tro fan att det inte finns min storlek?! synd synd! men dock hittade jag lite plagg som jag helt klart ska köpa till sommaren.

eee


fick en bild av mig i detta, en sommarkväll i gradiska och helt chokladbrun! klart att detta ska bli mitt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0