freitag!

äntligen fredag! man har ju längtat till helgen om man säger så! spec till imorgon:)) igår var en LÅÅÅNG dag, började med att jag gick till maxi med adi för o köpa lite grejer, bla müsli till mig & cigg. påväg hem hade vi största motvinden med massa snö & regn BLÄ! men vi överlevde! :)) väl hemma hos henne blev det lite kaffe & så var det och börja hitta massa juggemusik till festen imorgon.. och det var fantamig inte lätt ska jag säga er. först började jag med och gå i alfabetisk ordning med året 2009, sedan över till 2008 osv osv. och varje "år" så fick jag gå om alfabetet så ni kan ju tänka hur länge jag satt och letade efter musik!? började kl 17:00 och kom hem runt ett tiden skulle jag nog säg. ögonen var ju liksom helt förstörda haha MEN det var värt det för fyfan vilken musik jag hittade! men klart är det icke, ska sitta en liten stund nu och leta efter det sista. ett par gamla godingar och lite remixar. måste ju också bränna massa skivor innan kl 18:00 ikväll ?! blää panik! måste duscha och sånt också.. de löeser sig väl ? jag hoppas att my partner in crime hittat lika grymma engelska låtar!

men som sagt ikväll ska vi iväg till klubben då projektledarn' ska fixa ljudanläggningen och vi ska sitta och sätta upp en massa spelningslistor sen får vi se vad som händer. blir ingen utgång för min del iaf, orkar inte!
ska ju ändå festa till det rejält imorgon hihi, :*

tt


Kommentarer
Postat av: Tanja

you better write ;) jag ska läsa varje dag. muhaha!

2010-02-19 @ 12:15:24
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: daniela

gahahaha så söt! aa jag ska försöka! du får också, jag läser din med varje dag hörröö :D

2010-02-19 @ 15:26:17
URL: http://hardstylebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0