första inlägget!

hejsan! blir första inlägget ännu en gång! startade en annan blogg igår men namnet var jag osäker på så ja idag gick den bort och så kom den här fram:) nu är jag mer nöjd.. nu är det bara bakgrunden och allt kvara, hela designen! bläääh! någon som vill hjälpa mig ? .. just nu sitter jag och letar musik som en dåre! det är nämligen så att på lördag är det balkanfest i yu halland så jag försöker bränna lite skivor osv osv för att min partner in crime (balkanbaby.blogg.se) ska kunna förbereda musiken på lördag så det inte blir att vi skämmer ut oss. man kan ju liksom inte sitta på youtube och leta låtar ? vad händer om man råkar skriva fel ? fel låt ! eller kanske så att låten börjar trassla och ha sig.. då stannar ju hela festen ? det hade nog varit riktigt pinsamt, eftersom folk från andra städer kommer.. och dom förväntar sig en riktigt bra fest.. så det är en del press! vilka låtar ska jag ta ?!!

ska strax iväg och diska och fixa mig och därefter bär det åt till eurostop en liten stund, sen coffeee time at adis house och senare blir det folkdans :)) sen hoppas jag på att få träffa min kära kusin som jag inte sett på ett tag! men men skriver förmodligen sen igen :*

y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0