börjar tappa greppet redan?!

shululululu, det här har ju inte börjat som planerat alltså! jag skulle ju skriva i bloggen varje dag men jag har ju redan tappat lusten efter redan en dag haha hur fan ska detta gå alltså.. får väl göra mitt bästa än så länge. idag har jag bara suttit och softat hemma, sökt lite jobb och så. nu ska jag gå platta håret, diska, klä på mig och promenera in till stan där jag ska möta min kära kusin!:) länge sedan jag såg henne så det ska bli skojj. sedan ska jag iväg till yu halland där vi har ungdomsmöte eller något sådant. ska bli skojj! senare får vi se vad som händer. har inte lust att göra något och orkar inte vara hemma!

nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mer höhö förhoppningsvist så bättrar jag mig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0