already tisdag :)

veckan börjar gå riktig fort ju, redan tisdag idag ?! vilket innebär folkdans :) wiiiee det har vi ju längtat efter! vaknade för ungefär en timma sedan, när jag egentligen skulle ha vaknat kl 09:00 men sen skulle jag snooza fram till kl tio ungefär, men så blev det ju inte! jag skulle nämligen tvätta idag kl 11:00.. men vi har det dära nya systemet med korten och grejen så man måste vara nere i tvättstugan 5 minuter innan man har sin tid och sedan vänta in tiden.. för och sen stoppa in kortet PRECIS när din tid är exakt för annars kommer man inte in ?! hur dåligt är inte det ? hade man haft det vanliga jävla systemet nu så hade jag ju kunant börjat tvättta när jag ville bara jag håller min tid liksom.. jävla idioter, ska lätt klaga! får väl tvätta imorgon istället.. igår satt jag hemma hos adi i hundra jävla år, snackade med ivan & hans kompis i telefon i nästan 4 h ?! haha normalt eller.. så kom hem jäävligt sent, kanske därför jag heller inte kunde vakna imorse :)

just nu gör man inget speciellt, sitter & lyssnar på hardstyle och tänkte dela med mig ett klipp innan jag går vidare.. : *




längtar till april då vi drar oss till norrköping igen! & sedan november då vi drar oss vidare mot arrrnnhem amsterdaaamn :))


Kommentarer
Postat av: Viki

Update tack:P Du börjar hänga efter..

2010-02-25 @ 09:18:01
Postat av: daniela

haha jag försöker så gott jag kan :D

2010-02-25 @ 12:37:50
URL: http://hardstylebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0